لوازم حمل و نقل نوزاد

 

سیسمونی دارای اجزای بسیارزیادی است که ازجمله مهم ترین آنها می توان به وسایل حمل و نقل نوزاد اشاره کرد. درواقع شما به این وسایل برای مراقبت و نگهداری از نوزاد در بیرون از منزل نیاز خواهیدداشت از این رو نیز خریدشان ضروری است. البته باید بدانید که تنوع این وسایل حمل نیز بالاست و شما می توانید بسته به نیازتان هریک از این موارد را انتخاب و خریداری کنید.

کالسکه

کالسکه جز مهم ترین و اصلی ترین وسایل حمل و نقل نوزاد به شمارمی رود. درهنگام خرید کالسکه توجه داشته باشید که ایمن ترین گزینه را برای فرزندتان خریداری کنید. درواقع اگر اهل قدم زدن در محیط شهر و پیاده روی هستید، کالسکه از بهترین گزینه هایی است که در این زمینه به شما کمک خواهدکرد.

صندلی ماشین

بسیاری از والدین هنگام استفاده از اتومبیل کودکشان را در آغوش می گیرند، اینکار می تواند برای کودک بسیارپرخطر باشد. از این رو نیز خرید صندلی ماشین باکیفیت اهمیت دارد و می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

عامل اصلی آسیب‌دیدگی کودکان در حوادث رانندگی، عدم استفاده صحیح از کمربند ایمنی و نبود صندلی متناسب با جثه و سن آن‌ها است.

آغوشی

آغوشی بهترین وسیله ای است که هم سلامت کودک و هم راحتی والدین را فراهم می کند. استفاده از آغوشی به خصوص در ماه های نخست تولد قطعا به والدین توصیه می شود. بدن نوزاد وقتی در آغوشی می باشد به حالت عمودی قرار می گیرد که امر موجب می شود که ستون فقرات نوزاد به شکل صحیح شکل بگیرد.

کریر

نوزادان معمولا در دو یا سه ماه اول زندگی نمی‌توانند سر و گردن خود را کنترل کنند. هنگام بغل گرفتن و راه بردن نوزاد باید از سر و گردن او کاملا محافظت کنیم. به همین دلیل استفاده از صندلی ماشین نوزاد و کریر برای حمل و نقل نوزادان ایمن‌ترین روش جابه‌جایی است.